Ana Beni Eversene

Ana Beni Eversene
Ala keçim çift doğurdu
Bol ettik sütü yoğurdu
Gönlüm ne hülyalar kurdu
Ana beni eversene

Mevsim mevsim kuzu güttüm
Gelin için koç büyüttüm
Kına gibi un üğüttüm
Ana beni eversene

Yeşil küncüm dal dal oldu
Çocukluğum masal oldu
Bu yıl bana bir hal oldu
Ana beni eversene

Şükür bizden gitti darlık
Gelin almak bahtiyarlık
Olmaz olsun şu bekarlık
Ana beni eversene

Toprağı kat kat çevirdim
Türlü türlü hale girdim
Güveylik urba diktirdim
Ana beni eversene

Bakır taslar kalaylansın
Odalarda mumlar yansın
Uyuyan bahtım uyansın
Ana beni eversene

Kilimimiz halımız var
Oğul oğul balımız var
Ay boynuzlu malımız var
Ana beni eversene

Şükür bizden gitti darlık
Gelin almak bahtiyarlık
Çekilmiyor şu bekarlık
Ana beni eversene.

not: Cemil Demirsipahi besteledi. Yıldıray Çınar okudu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder